film från tävlingen!

här kommer filmen från tävlingen. vi red alltså bara en LB:3, med hyfsat resultat trots att kalle hade stora problem med att han var förstoppad eller nåt :) jag drev och drev och drev men inget hände. han var liksom helt blockad!

så det gick lite halvtaskigt här och där. stora missar med galoppinslag i travprogrammet. mellantraverna gick inte alls, som vanligt. och vissa avbrott mellan galopp och trav gick inte heller , kalle liksom bara dog i avbrotten för han höll på o krysta :)

vi slutade på 62,42% och fick slutkommentaren:

"Prydlig ritt på en härlig häst. Rid mer bakifrån för stadigare form och därmed bättre betyg. Lycka till!"

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fredrika Källström

Bra kämpat hörru :D måste dock erkänna att jag skrettade när jag läste det där om skiten alltså.. ;) syns inte så tydligt dock :D



SV; jaa :( 6 ridskolehästar. ingen på provatsidan än (stallet är liksom uppdelat i två "rader")



har gått över en vecka nu utan nån mer sjuk, så vi håller verkligen tummarna!! :)

2010-09-26 @ 22:58:46
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag gillar med hennes huvud! det gjorde domaren med :)

Nej, det var faktiskt första gången, men rätt lyckat ändå, för jag lyckades ju visa henne till sin poäng iaf ;)

Blir ju aningens sugen på att skaffa en liten. Men lite jobbigt att hålla honom som hingst i tre år för att se om han blir godkänd :P



Det verkade ju gå bra ändå med tanke på hur han betedde sig! Måste bara fråga.. kom det nån skit sen? :P haha

2010-09-26 @ 23:45:52
URL: http://willspirit.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0