bästaste kalleman!

fyfasen vad det är sköööönt att vara tillbaks i vanliga stallet måste jag säga!!! och bara ha 5 minuter till anläggningen... det gillas skarpt!

idag har det varit regn och trist hela dagen så för min och kallemans del blev det ridhuset på kvällen. tänkte dressyra lite lätt efter vårt joggpass på stora utebanan igår kväll.

kalle gick fint idag, han tänjde ut på stegen och slappnade av fint. jag red honom i en lägre träningsform och lossade igenom honom med hjälp av serpentiner, öppna längs långsidorna, volter osv. vi fick till och med till en hyfsad längning i traven (för att vara vi alltså!). så duktig min kallebus!

vi red lite skolor också och de satt lika bra som alltid så lämnade dom rätt snabbt. avslutade med lite bakdelsvändningar som gick bra på slutet.

imon ska pamela få prova på att rida. hoppas kalleman uppför sig som den gentleman han är!


såhär får han inte göra imorrn :P
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

Kul att Kalle gick bra! :D



Sv: Nej, jag har inte skrivit det någon gång eftersom jag faktiskt inte vet. ;) Men han är väl runt 165cm skulle jag gissa på. :)

2010-09-20 @ 21:32:54
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Emma

vilken gullig bild ;)



Sv: ja, har köpt 3 olika träns och inget har passat -.-

Men jag tror inte att han hade ont, för på rak spår =ute, så gick han toppen bra. Och även helt galen och galoppera iväg, stack med mej och så.

men jag vet inte..

2010-09-20 @ 21:56:48
URL: http://twiiiist.blogg.se/
Postat av: fia

Kul att det gick bra! :)



Verkligen skönt med ridhus så nära i dessa regniga tider..

2010-09-20 @ 22:02:42
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Mela

Sv; De vill att alla ska vara kristna och ha en kristen värdegrund, allt annat är fel och får inte utövas på offentlig plats. Muslimer och Islam är roten till alla samhällsproblem och allt kan lösas med minskad invandring. Bara kristna högtider och traditioner får och ska ta plats i skolan och man får heller inte bygga moskéer i Sverige enligt SD eftersom det enligt dem är Islams sätt att visa att de erövrat ännu ett område. Är inte det rasistiskt? Man ska hjälpa de som behöver hjälp, inte tvinga in dem i våran kultur och traditioner. Det skapar bara misstänksamhet och utanförskap.

2010-09-20 @ 23:34:54
URL: http://melasandstrom.blogg.se/
Postat av: N

sV: tack :D det gick super :)

2010-09-21 @ 06:58:21
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0