en morgon i stallet igen.

idag spenderades morgonen i stallet igen. var gaaaanska trött när klockan ringde vid 07:15 i morse. gårkvällen spenderades hemma hos jeanetta med film och frozen cheesecake, supergott och mysigt var det!

i alla fall, åkte ut till stallet vid 8, jeanetta följde med. och så mötte vi upp sussi & ricko kl.9 för en tur i skogen! jeanetta och jag var slöa som alltid, så sussi fick komma bort till oss :)

skogsturen gick bra, det var riktigt mysigt att komma ut lite. hästarna var glada och kalle traskade på i glatt tempo. och han hoppade faktiskt inte för något vad jag minns, förutom en gång på slutet när ricko hoppade för en barnvagn. då hoppade kalle för att ricko hoppade, haha :D sötpluttarna.

turen gick lugnt till, mest skritt. men också en lång travsträcka. kalle pinnade på, var pigg och glad. han sprang ju i täten med ricko och citrin i släptåg. fast de fick galoppera till slut för de hängde inte med :P så då satte kalle och jag också  iväg i galopp. häääärligt!


sötkalle förra vintern!

idag har vi riktigt "varmt" ute. 10 grader plus, me like! så kalle och citrin fick vara nakna.

ikväll ska jag ut och äta med klassen och sen får man se vad som händer efteråt. mysigt!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: johanna

sv: åsnor e riktigt snälla :) de är lugna i alla situitationer (staving) :) fast vill de inte något är det lite svåra x)

men hon gillar åsnor mer. Gillar självaste djuret. Hon är ingen hästmänniska ;D

2010-10-29 @ 14:16:54
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: Elin

De låter som en bra morgon :)



SV: ja de hoppas jag med :p hihi

2010-10-29 @ 15:12:00
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Erika

sv; det verkade vara något tillfälligt.

Troligen huvudvärken som fick mig o må så illa.

Nu har jag fått i mig mat, så nu har det släppt.

Gud så skönt.



Hatar verkligen o må illa.

Gillar ju inte o spy. :/

2010-10-29 @ 15:17:54
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Nej vi har inte bestämt någon provridning! Hon är lite seg på mail så kanske borde ha ringt istället.. Men nu när jag svarat på mailet vill jag inte ringa för då kanske jag verkar tjatig :D haha. Men har hon inte svarat på mailet på söndag känns det okej att ringa, så vi får se :)



Du får gärna skriva vad du tycker i mitt inlägg "Betala eller ej?!" :)

2010-10-29 @ 15:28:22
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Fia

Sötkalle :)



sv: Helt underbart är det med den! Fick den i födelsedagspresent av mor och far :)Men fattar att man prioriterar sadel först..



Hans pappa är en Quarterhingst som faktiskt tävlat SM i reining :) Han mamma är halvblodsstoet Minette, e: Marramas. Hennes morfar var Magnifique.

2010-10-29 @ 15:34:00
URL: http://fiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Mela

Vad gullig Kalle är på bilden :)



Sv; Tack :)

2010-10-29 @ 17:04:02
URL: http://melasandstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0