Suck, nu är jag igång igen... Med den dåli...

dsc00579 (MMS)

Suck, nu är jag igång igen... Med den dåliga uppdateringen. Fy mig! Så länge får det bli en mobilblogg . Och en kanske inte alltför charmerande bild på en kissande kalle, hihi. Har ni haft en bra dag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

Sv: Jag agerade bara impulsivt och tänkte inte så mycket. :/ Det är synd om både hunden och katten, faktiskt. :( En tackkram till dig! :)

Angående ordet kamphund så använder jag det både till hundar som är tränade kamphundar och till de raser som används/har använts som kamphundar. Jag vet att inte alla dessa kamphundsraser är aggressiva och så, men när de biter så biter de helt annorlunda jämfört med många andra hundar, de är ju avlade så. :/

2010-11-21 @ 20:04:51
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: jenny

SV: jadu jag vet inte om du har lyckats missa att jag inte har ridit henne sen den tidga somaren pga sadellöshet ;) har ju äntligen hittat en sadel och då skrittat henne två veckor med tanke på att hon inte vart igång på så länge!

2010-11-22 @ 00:10:05
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0