so so sorry!

hej på er allihopa!

jag ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering igår! min dag igår var fullspäckad från 7 på morgonen tills 1 i natt! gaalet egentligen! men deet var praktik, kalle, shopping, fix inför julbord, förfest inför julbord, och så självaste julbordet med tillhörande fest! :) men jag hade gryyyymt kul i alla fall, så hoppas ni har överseende med det hihi!

nu blir det snart stan för lite shopping med jim, han skulle ha nån kläd till hans julbord! :)

senare blir det en tur i skogen med kalleman och vi får också sällskap av jeanetta och citrin, myyyysigt :D

vad hittar ni på idag`?


mina grabbar :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

Skoj med julbord :D

idag har jag skottat MASSA snö :o sen blir de a att ta de lugnt antar jag :p

2010-11-27 @ 13:07:36
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0