sadelprovardag!

jahapp, då är det dags att prova sadlar igen. jag hoppas verkligen nu att denna sadeln ska passa!

det är en prestige venus d, har ju tidigare provat en prestige hippos som låg an bra på kalle men som jag inte trivdes i! men den sadeln var också för vid, finns risk att denna också är det dock.

men det är bara att prova, jag är verkligen peppad! :)

så håll tummarna för kalle och mig ikväll :D


sötkalleplutt, dagen vi möttes. efter första provridningen!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

Sv: Tack! :D



Hoppas ni har tur idag! :D

2010-11-15 @ 19:36:39
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0