havrepappan och jag.

hahah, såg att havrepappan och jag tänkt samma sak när det gäller en viss grej till hästar :D

han hade skrivit om olika utstyrslar till hästar idag och ett av dom var klockrent och skulle kunna ha varit jag som skrivit det rent av :) det var 2an i hans inlägg  med 5-i-topp som jag tänkt samma sak!

2,

 

 bild från hööks.se

"Steg ett i hur man förvandlar sin häst till Batman! Fast jag tycker nog fortfarande att riktiga män inte skall klä sig i lycra."


men riktigt kul inlägg i alla fall, ni hittar hela HÄR

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jaa, det har varit en hel del.. Jag hade självklart föredragit om jag kunnat ha samma häst i flera år! Men nu har ju alla anledningar till avslut varit "bra" anledningar så jag får väl se det som att jag lärt mig något av varje häst :)



Det blir träning på söndag iallafall! den är bara framflyttad ett par timmar.. så nu blir det inget fusk ;) haha



HAHA, vad ska den där utstyrseln vara bra för? är det för att förhindra skav av täcke & grimma eller? :P

2010-11-12 @ 17:49:53
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Lovisa

sv; okej, men vrf är det dopningsklassat då? :P

2010-11-12 @ 19:10:58
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Sv: Ja vi hade iaf, det är plusgrader nu & det töar. Fast dom har ju lovat snö i veckan igen så jag antar att vår vinter är här :p



Jaha, men lycka till med utbildningen då :)

2010-11-12 @ 22:18:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0