En sån här fick vi med oss hem idag, kalle...

dsc00581 (MMS)

En sån här fick vi med oss hem idag, kalle och jag. Kommer förhoppningsvis en film också. Men kanske inte idag, jeanetta som filmat. Och så tänkte jag skriva lite mer om tävlingen också. Nu är kalle ute i hagen igen och har det bra. Om 4 timmar är det jobb för mig. Vad gör ni idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

sv;

Försäkringen ligger på ca 1000-1100kr/ om året.

Har hennes försäkrad hos IF försäkrings bolag.



Ev byta till Agria fram över.

Eller höja hennes värde vart efter hon blir mer utbildad o riden. :)



Så har henne väldigt billigt försäkrad.

Men dom var tydligen billiga också.



2010-11-07 @ 14:13:20
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: emily

ja jag har honom mkt billigt faktiskt. :) har haft tur att jag fick plats i det stallet han är inu skulle han varit där det var tänkt från början (hade ju inte så mkt att välja på när jag fick akut flytta honom) så hade mina månadskostnader varit minst det 3 dubbla. :S

Veterinären jag har ute för vaccination och så har en tandläkare ut på sin klinik varannan vecka så därför så fick hon kolla om tänderna behövdes göras vid för i så fall boka tid att komma in till kliniken och riktiga tandläkaren så det var 100 kr för kollen, hade ju som sagt blivit mer om man hade behövt boka tid. :)

men har varit mkt flyt nu faktiskt först då med stallbytet sen när jag bytte hovslagare och det visade sig att han med var billigare en den jag hade innan osv. hösilaget toppkvalite till väldig liten summa. ja de är nog ren tur egentligen. :D

2010-11-07 @ 15:21:11
URL: http://emiiily.blogspot.com
Postat av: Minette

grattis :)

2010-11-07 @ 17:49:39
URL: http://jenmin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis! :D Vad duktiga ni är!



sv: jag publicerade precis ett inlägg om "hästar genom åren" =)

2010-11-07 @ 20:45:23
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0