en dag som denna.

och så var det måndag igen. helgen flög iväg och jag är väl inte mycket piggare idag än vad jag var förra veckan. jobbigt, jobbigt!

är ganska så tufft att ha praktik som blir som ett heltidsjobb och dessutom jobba vissa kvällar i veckan (20%). men men, nu är det "bara" 5 veckor kvar med dubbel-jobb. haha!

idag ska det bli riktigt varmt här verkar det som. termometern visar redan på 8 plus. gaanska okej tycker ju jag!

nästan så kalle skulle fått vara naken. får väl se om någon är där och kan slänga av honom täcket om det blir fint väder. ska det regna och/eller blåsa så får han ju ha sitt täcke på ändå :) är ändå bara regntäcke utan foder :)

nähe ni, nu ska jag skutta iväg till praktiken, puh!

vad gör ni idag?
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika

sv;

Åh va fusk..

här är det ett jäkla liv på morgonen. :/

så man får huvudvärk, haha.



de är typ förste ut är bäst.

usch inte kul, o jag är ju oftast själv och då ska 8 stycken ut.

och 6-7 ska ha täcke.

ibland alla, de tar ju tid o täcka alla.

2010-11-15 @ 09:45:38
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vaknade just, ska till skolan som slutar 17 idag...suck!

2010-11-15 @ 09:55:33
URL: http://travgalen.se
Postat av: sussi

jo det är lite mkt... tycker oxå 2 hade varit lagom. Tuffa veckor, hade ju 10 veckor så när ja va heltid på dackeskolan å jobbade 10 timmar i veckan i stallet, kan säga att ja va helt slut efter den perioden :P

2010-11-15 @ 10:01:55
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0