Det snöar massor ute idag med. Snart har v...

dsc00593 (MMS)

Det snöar massor ute idag med. Snart har vi väl lika mycket snö som förra vintern. Jag är i stallet nu och har precis mockat kalles box. Den var fin idag med. Så småningom ska vi ge oss ut på en tur men just nu äter hästarna sin lunch. Vad gör ni idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha jaa, här bjuder vi på oss själva vetu ;)



Jag ska söka en KY-utbildning där jag blir diplomerad ridinstruktör efter 2år :)

2010-11-28 @ 15:40:40
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Elin

Ja, Fy va det snöar ute :o

idag har jag bara varit hemma, suttit framför datan/tv:n kollat på stockholms hors show.. de är va jag har gjort :p haha

2010-11-28 @ 17:25:51
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0