TÄVLING imorgon!! :D

wei wei wei! nu är jag helt säker på min sak. det blir tävling imorgon!! :D:D ååh, ska bli såååå kul!! det som jag var orolig över var ju dels att kalles sår skulle gå upp. och dels att jag inte hoppat sen 1 maj! men jag följde kalles förra ägare erika´s råd om att hoppa lite idag!! :D och då hade jag teddyludd på insidan av bakskyddet och det funkade superbra.

TAGGA TAGGA!! håll nu alla tummar ni har för mig imorgon!! jag vill så gärna att vi ska vara tillbaka, kalle och jag, med självförtroendet! och tror NI på mig så känner jag mig ännu säkrare :) vi visade ju på tävlingen den 1 maj att vi var tillbaka och mer samspelta än någonsin. då hoppade vi dock "bara" 70 och 80! och nu avancerar vi alltså, för det kändes busenkelt förra tävlingen... efter vår ordentliga nedgång i höstas då vi inte kom över några hinder alls i stort sett känns det såååå bra nu!

det blir 80 clear round och så en 90-klass med eventuell omhoppning. weeeeiiii!!!

kalle ska vara fin i sin luva imorgon med, så kanske han inte blir så distraherad av ljud i omgivningen...

mitt mål med kalle är alltså att vi ska hålla oss kvar på 90-nivån. skulle vi känna oss ännu mer säkra och kalle känns fräsch kanske vi kommer upp till 1 m. men jag är inte intresserad av att pressa upp honom. kalle har haft sin hoppkarriär, han har hoppat högt och det är liksom klart. nu hoppar vi "lagom" högt, så länge han tycker det är roligt!!! för mig är det viktigaste att kalle är nöjd. jag tänker inte tvinga upp honom i klasserna för att JAG vill. det ska vara något båda vill :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: AnnSofie

Nu äntligen är min prins här & jag har bildbombat till dig/ er :)



Kul att du bestämde dig för att tävla. Tror absolut inte att benet är någon fara alls :)



Lycka till!!

2010-05-12 @ 15:37:27
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: jenny

hoppas de går bra :D

2010-05-12 @ 18:27:29
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

LYCKA TILL! :D

2010-05-13 @ 00:07:35
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0