snälla kalle, läk ihop!

åh jag bara hoppas att såret ska se bättre ut idag. och att det inte ska vara varmt eller svullet. hoppas, hoppas, hoppas!! vill inte att det ska bli infektion och sådär... så himla trist! och så är det ju snart dags att släppa kalle och bella dygnet runt i sommarhagen, men det går ju inte förrän hans sår är läkt! så nu håller jag alla tummar att det ska läka fint, håll tummarna med mig? :)

om kalle läker fint så har vi 2 tävlingar i nästa vecka. på klubbnivå, så inte så att vi måste vara i vår allra bästa form ändå!! :)

13/5 klubbhoppning, om kalle är läkt då så tänker vi starta 80 och 90 cm.
16/5 klubbdressyr, om kalle är läkt då så tänker vi starta LA:1
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny

SV: Ja de blir väl runt 4 timmar om dagen ;) roligt när man är där ute men lite trist att de blir så lite tid till allt annat!

2010-05-05 @ 16:33:23
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det var jätteskönt! :)



Haha ja, men får nog drömma vidare om honom ;) haha..



Jobbet fick jag, om jag vill ha det. :) Ska och provjobba måndag och tisdag, och efter det bestämma mig om jag vill börja eller inte :)

2010-05-05 @ 17:12:41
URL: http://entin.blogg.se/
Postat av: linnea

jag hoppas att han inte har några planer på g ;)



jag har testat lite apparater o lött en massa typ :P



tänk på att svullnad ändå är ett av kroppens försvar ;) det behöver ju inte vara så illa :)

2010-05-05 @ 18:19:41
URL: http://willspirit.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0