En trött kalle i hagen! Så himla söt... Ja...

dsc00250 (MMS)

En trött kalle i hagen! Så himla söt... Ja idag när jag skulle hämta hö kalle från hagen så låg han ner o halvsov.. Hade inte en tanke på att resa sig! Så söt! Synd jag inte hade digitalkameran, hade blivit bättre bilder.. Nu ska jag motionera citrin!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Lovisa :)

sv; okej :)



okej, låter bra :) Men har kalle lätt att få fång eller?

2010-05-31 @ 12:59:13
URL: http://puissance.blogg.se/
Postat av: Emily

en hästfysioterapeut känner efter om det finns ev. låsningar eller problem från muskulatur eller leder osv.

Behandling görs med massage, stretching,vtongaffel, akupressur, stresspunktsbehandling, laser, elekroterapi bla.

Blidfari behandlades med massage, stresspunktsbenhandling, tongaffel och laser. Och så har jag ett stretchingsschema som ska gås igenom varje gång jag gjort ngt, Nu ska han bara promeneras eller tömköras fram till den 14e när hon kommer nästa gång.

2010-05-31 @ 15:03:06
URL: http://emiiily.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0