dagens ridpass!

även idag blev det en tur i skogen tillsammans med pauline och brink. kalle var ännu piggare idag och skrittade på med långa kliv och öronen glatt spetsade framåt.

vi tog en annan runda idag, en runda med mycket skritt. men en del travsträckor fanns det ändå. vi var iväg i en timme!

travjobbet gick bra, kalle ville dock gärna springa fort, fort, fort. men vi höll ett bra tempo för brink och pauline med :) brink tyckte dock det var helfestligt att vi skulle trava så han tog något galoppsprång först, haha!

när vi inte hade långt kvar av rundan började kalle gå vääääldigt fort. visst att han har lite bråttom ibland men detta var galet. när vi kom ner på ängen som vi valde att skritta på istället för på asfalten så märkte jag varför han hade så bråttom. han var SUPER-kissenödig!! haha, han kissade hur länge som helst. faktiskt allra första gången han gör det med mig på! :) han brukar gärna hålla sig annars hehe :P brink tittade förvånat på kalle när han kissade, precis som att han inte fattade vad han gjorde hmm :P

blev en lite lagom lång runda. imorgon blir det ridbanan eller ridhuset, vad vi ska göra har jag dock inte bestämt än :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda

sv: Kan jag förstå =)



Tack =)

2010-05-21 @ 12:35:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Hhaah, gud vad gulligt att han ville kissa :')



SV; Ja gör det, här är så br så, just nu iaf! :D det skulle regna sen, så vi får väl se hur det går.. ;)

2010-05-21 @ 12:41:10
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, lite knäpp var hon när jag ryckte!



Stackars Kalle som inte kunde hålla sig!

2010-05-21 @ 13:04:26
URL: http://ariette.blogg.se/
Postat av: Julia

Idag var hon lite bättre, inte mkt, men det verkar gå åt rätt håll.. Tycker bara det är så konstigt, för hon som svänger utåt med höger framben när hon går :s som i en halvcirkel rör hon det..



Jag förstår det :) jag ska åka ner till skåne på en liten semester 8-13e Juni, längtar som tusan :)

2010-05-21 @ 13:23:11
URL: http://entin.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0