håll tummarna nu!

imorgon kommer en spekulant på dressyrsadeln, så håll tummarna nu för att de vill ha den :) så kan jag ju börja kolla lite smått efter en ny sadel med :) vill inte kolla direkt förrän jag blivit av med min nuvarande... hoppas den blir såld så den kommer till användning!

men vet ni, nu ska jag lägga mig... är sååå trött och har sååå ont i halsen!

trevlig kväll, godingar!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anonym

Lycka till med sadelförsäljningen!



Vet inte vad de ska ha för klasser i Lammhult, har inte kommit någon prop än. Men det verkafr som den ska vara den 9:e och då kan jag inte vara med iaf...

Jag och Ettan ska värma upp med en LB, på kort bana så det lär bli LB:1. =)

2010-03-11 @ 22:29:12
URL: http://ariette.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0