det bidde ingen ridning...

hej folks! hur är det? har ni också sol? här skiner solen massor, men det är fortfarande minusgrader. hoppas det blir varmare efter helgen! börjar jobba om en liten timme. och sen jobbar jag till kl. 22. lite smådrygt att jobba fredagskväll faktiskt. men men, det ger ju pengar i alla fall!

idag blev det ingen ridning av kalleman, just för att jag börjar jobba så pass tidigt. och så hade jag ju skolan med innan dess! så det blev bara en snabbis i stallet... mocka boxen, fylla på vatten i hinken, göra i ordning höpåsarna och kraftfodret. och så prata lite med min goding som stod och solade sig i hagen :) söt-kalle!

vad ska ni göra i helgen? för min del blir det troligen ganska mycket! imorgon kommer syster så hon och jag ska till kalle. kvällen blir det kaaaanske utgång (wohoo!). och söndag har jag morgonen i stallet och sen ev. tävling med :)

nu ska jag läsa lite bloggar och svara på kommentarer innan det är dags för lite jobb!


kalle & jag på dressyrtävling förra året :)

något ni vill läsa om eller se i bloggen? något som saknas? något som ogillas? något som gillas? :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

dom säger ju att det ska bli varmaare efter helgen. så hoppet finns :D

Imorn är jag ledig efter 5 dagars jobb men då ska jag upp kl 7 för o åka på hundutställning.. Så det var den lediga dan det :P

Sen blir det stallet och första ridpasset på länge.. Eller rid o rid pass skrittpass. men längtar som bara den :D

2010-03-05 @ 23:09:10
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: jenny

SV: Den är till för att dra stock med egentligen :) Man sätter fast stocken där däcket sitter, smidigare än att ha linor & sax i skogen :)



låter som en rolig helg du har framför dig :) För mmin del blir det marsvinsutställning i morgon följt utav bio på kvällen. På söndag blir det förhoppningsvis jobb, körning av båda hästar, kalas, möte med US och en kompis senare på kvällen :)

2010-03-05 @ 23:38:50
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: isabelle

fin bild :)

2010-03-06 @ 11:01:02
URL: http://carstensen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hur gammal är han & du? haha :)

2010-03-06 @ 16:45:49
URL: http://puissance.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0