dagens ridpass!

sådääär. nu är man hemma, duschad och fin dessutom :D suttit och kikat lite på alla miljontals papper tills provet imorgon med. blääää. vill inte!!

innan det var jag ute i stallet. tänkte skritta ut en runda med kalleman och preciiiis när jag hade hoppat upp på kalle så kom ulrika och frågade om hon fick hänka med ut med biggan. så vi väntade på henne, tog max 5 minuter :D

var skönt att komma ut i skogen lite, solen stråålade och kalle var så energisk så! vi mötte 2 andra till häst på vägen och kalle blåste upp sig och svansen stod rakt upp som på en arab. tokhäst :P

i skogen var lite jobbigt för pållarna att gå, det var lite skare. men vi valde att skritta på vägen största delen av rundan i stället :) biggan lufsade på snällt bakom kalle :) stora trygga kalle är bra att ha med på tur ju!!

mötte en bil som körde jääääättefort också så jag viftade lite med armen så han skulle sakta ner. det gjorde han inte. han stannade nämligen helt och hållet, plus stängde av bilen. hahahh :D himla snällt men såå mkt behövde han ju inte gjort hihi!!

kalle var så nöjd med att bara få mysa runt i skritt ute på långa tyglar. så söt så :)

sen hade jag insläppet med men de flesta hästarna var redan inne. jag behövde bara ta in 3 stycken, och marie tog en. smidigt det!!

nu ska vi äta lasagne (mums!!)

imorgon har vi dressyrträning, hoppas förkylningen släppt lite tills dess...
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

smaklig måltid :)

å krya på dig du m...

en korsning t ridskolan e d som vi ev ska låna, va alla möjliga olika sorter i den :S

hehe..

2010-03-09 @ 20:24:34
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att ta en lugn tur i skritt! Yes, min skylt hade också kommit! =)

2010-03-09 @ 20:26:36
URL: http://ariette.blogg.se/
Postat av: jenny

SV: Det gör du säkerligen, inspirerar alltså :)



Haha ja de va ju bättre att han stannade iaf än att han blåste förbi x)

2010-03-09 @ 21:14:45
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Just nu bor jag hemma, men jag letar eget hus :)

2010-03-09 @ 21:18:54
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Freddi

SV; hrrm, haha, jo jag vet. Inte så illa som det ser ut, egentligen så behöver hon klippas en gång till, men hon började fälla precis då, så då ville vi inte klippa. men ja, nu är hon hur pälsig somhelst :S



länkbilden är en bild som du vill att jag ska använda! :) jag kan fixa dit ditt namn och så om du vill! ;) annars går det att göra i paint eller PH!



symaskins-traven är vårt lilla uttryck på när hästen inte vill ta för sig i traven, utan bli kort och hastig (ofta pga spänning) i stegen :)



Jo, det tycker vi med! dessutom så säljer min tränare och även boxgranne Jensen, så hon ska måtta Vendelas rygg och stoppa sadeln precis efter de måtten, hoppas på att det blir kanoners! :D

2010-03-09 @ 21:33:33
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0