bild på diego :)

nu när jag var ute och letade efter kvittot på kameran så hittade jag i stället lite foton på min förra foderhäst diego som jag och min syster hade tillsammans. dock hade vi honom bara ett halvår eftersom han hade väldiga problem med sin rygg och hade väldigt ont hela tiden...

så jag har även uppdaterat mitt inlägg om mina hästar från förr, så vill ni se så klicka här :D

diego var halvblod/fullblod och en väldig snäll och mysig häst!!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sanna

Så lite så :) Tack själv!



Haha ja jag är med skit dålig på de med Joel hjälper mig med ;)



Okej, få se hur jag gör =)

2010-03-15 @ 13:16:38
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: haha, ja jag måste nog det! Tänkte longera lite idag med men då var det isbana där jag brukar longera (har ju inget ridhus). Så fick promenera istället ;D

2010-03-15 @ 13:18:21
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: linnea

hehe det visade sig vara en briard XD . men jaa nåt med golden är det nog. men jag gissar att småhundar är värst mn att det inte anmäls ;)

2010-03-15 @ 14:21:57
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Jag går mitt sista år på gymnasiet där det ingår att man gör ett projektarbete på 100 poäng.

Jag har valt att mitt projekt ska handla om hästens exteriör och ska nu göra en undersökning bland hästägare.

Så om du har en häst (egen, foder, medryttar / har haft) vore jag mycket tacksam för just din hjälp.



1. Vad anser du vara det värsta exteriöra felet hos hästar?



2. Finns det någon exteriör avvikelse som du skulle kunna tänka dig köpa en häst med (om den är "felfri" annars)? Om ja, vad för avvikelse?



3. Har din häst någon/några exteriöra avvikelser? Om ja, vad och har hästen påverkats av det?



4. Vad tycker du är mest positivt med din häst (exteriör, inställning till arbete elller liknande)?



Maila dina svar till: [email protected]



TACK PÅ FÖRHAND!

Hälsningar Camilla



Om du vill ta del av mitt färdiga projektarbete, vänligen skriv det i mailet.

2010-03-15 @ 15:37:03
Postat av: alc

SV: Haha njaaa... jag vet inte riktit men annars får vi väll åka runt och leta dem ;D haha :)



Jo han gick super på det ute i skogen igår. Men idag la jag fram trav och galoppommar på ridbanan och då gick han mindre bra på det... :/ Han blir ju så otroligt laddad när han ser bommar och hinderstöd. Så en sak är säker: Jag ska aldrig mer rida honom på bettlöst träns då det är bommar i närheten. Han knäckte bara av... :(

2010-03-15 @ 16:25:16
URL: http://alcbloggen.blogspot.com
Postat av: linnea

sv: ja det är pinsamt! kan ju använda hjärnan först tycker jag!

2010-03-15 @ 17:51:58
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Haha jaa, blir lätt flummigt när jag skriver dagen efter att jag druckit.. det är väl för att jag är så trött eller nått så jag inte orkar :D



gick inte att kommentera ditt tema-inlägg igen :/

2010-03-15 @ 18:06:22
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0