1696677 god morgon gullungar! Har

0-3a4f51624017a366e30e6b091617ad6d.png

Kolla varifrån!

god morgon gullungar! Har precis varit i stallet, nu sitter jag på en parkering o väntar på att klockan ska bli 10. Ska lämna in kameran på lagning o givetvis öppnar de först kl 10. Så ni anar nog hur tråkigt jag har? :) vad ska ni göra idag?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: sussi

kul att d gick bra igår :)

jo, ja har varit m om liknande m min kamera, d lilla objektivet åker inte in men d har bara varit batteriet som varit helt urladdat, går över natten ibland liksom :S

hoppas d inte e nått större fel på den kan ju bli dyrt.

å ang halmpelletsen så har ja exprimenterat lite m den men börjar nu trivas m den. Är svårt va hästarna än står på i uteboxarna när d e så kallt å fruset som d varit i vinter :P

2010-03-15 @ 10:27:19
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: alc

HAHAA du har typ likadan kamera som jag ;D

2010-03-17 @ 10:10:19
URL: http://alcbloggen.blogspot.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0