svar på tal!

fick en lite rolig kommentar gällande inlägget om hur mycket kalle betyder för mig!! :P kommentaren gällde att jag inte fick glömma bort min pojkvän!! :D

och nej, jag glömmer inte bort min pojkvän. inlägget gällde att kalle är den enda HÄSTEN för mig, och vad jag vet så är inte min pojkvän en häst ;) jag skulle verkligen kunna skriva om hur mycket min pojkvän också betyder för mig, men de flesta som läser min blogg läser den för att den handlar om hästar. så skulle jag börja med massa inlägg om min pojkvän hade nog många slutat läsa :) min pojkvän är min pojkvän och min häst är min häst! de betyder mycket för mig båda två och har varsin plats i mitt hjärta, på olika sätt.

men så ni vet, jag älskar BÅDA mina pojkar och jag glömmer inte bort någon av dom :D




vi två :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Vilken gullig kommentar :D

2010-06-30 @ 14:44:54
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

hhaha ja jag fattade det , bara skojade lite ;)

2010-07-01 @ 12:00:42
URL: http://s94356.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0