regn och rusk och hästar inne.

inatt får kalle och bella sova inne. det har regnat hela dagen och ska regna hela natten så de var lite frusna... är ändå jag som har morgonen imorrn :)

imon ska kalle avmaskas också, får se hur bra vänner vi är sen ;) han brukar ta upp huvudet sååå högt så jag inte når honom hahah :D

nu har jag jobbat och ska krypa till kojs så hästarna får sin frukost i tid!

ha det bra så länge sötisar, svarar på kommentarerna imorrn!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: linnea

haha, det har faktiskt inte jag ;)



tack! mne nej, det är fusk.. sen ett antal år tillbaka ;)

2010-06-07 @ 23:17:35
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det ska bli skitkul!! :)

Jag la ut en annons på hastnet.se om att jag sökte hästjobb, 2 timmar senare hade hon mailat, och idag var jag dit och kollade på gården och så :) och så bestämde jag mig för att börja där! :)

2010-06-08 @ 01:12:28
URL: http://entin.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0