kalle har inget bordskick!

haha, idag när jag red kalle kom jag på en sak... när jag precis hämtat hem honom och hela första och typ andra året så hade vi "problem" med att han inte tuggade på bettet. han gick stadigt i form men munnen var liksom bara helt still.

nu har vi fått igång munnen på honom och han tuggar fint på bettet. han jobbar ju igenom hela kroppen på ett helt annat sätt nu också! men han har ju inget bordskick!!!! när kalle är extra ambitiös och arbetsvillig och nästan vill för mycket så tuggar han med öppen mun :P haha!

tänkte på det massor idag när vi red ett dressyrpass på stora utebanan... tok-kalle :)

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anna

Haha, söt häst! Men man får vara nöjd när man känner att de vill så mycket! =)

2010-06-13 @ 22:49:18
URL: http://ariette.blogg.se/
Postat av: Erika

SV: Haha sött :D Nej, egentligen inte, fast jag tycker att han ligger ned ofdtare i boxen och så, men i hagen är han hur busig som helst.. :(

2010-06-13 @ 23:00:24
URL: http://nogg.se/shazli
Postat av: sussi

haha.. tok kalle.. <3

ja tror det är träning på onsd.. har inte hört ngt annat. kan ta med pengar för täcket då om det passar.. har minne som en fiskpinne va det 165 lr va det nått annat.. :P

2010-06-14 @ 11:25:02
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0