Förlåt för dålig uppdatering under helgen!...

dsc00313 (MMS)

Förlåt för dålig uppdatering under helgen! Nu är vi på väg hem, ska upp kl 06 imon o först ta ner kalle och bella från sommarhagen och sen bär det av till ullared, ska bli sjukt kul! Men innebär ju också dålig uppdatering imon med..

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Min midsommar var helt okej! Den var ju inte planerad för fem öre & då får man ju ta det för vad det blir :) Hoppas du hade det roligt!



Jaa, riktigt roligt :) Jag rider ju inte in hästarna för att få pengar, utan det gör jag för att jag älskar unghästar & att utbilda.. det är ju inte heller säkert att de säljs, men om de gör de så blir det ju bara en bonus för mig om jag får en slant :)

2010-06-26 @ 23:33:48
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Kristin - Westernbloggen

Svar; Tack så mycket! :) Nä, när ägaren köpte Kalle så hette han egentligen Kalabalik... Men hon tyckte det var rätt hemskt, kan själv hålla med. Så han kallas för Kalle! :)



Kaloescha, gud vilken fint namn!!

2010-06-26 @ 23:50:07
URL: http://westernbloggen.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0