botad svans...

verkar lite (peppar, peppar) som att svansen är botad. han hade inte kliat något nu och han började inte klia när han stod i stallet. svansen såg heller inte sådär skorvig ut! det gillar jag :)

idag efter jag städat mina skåp så tog jag en barbackarunda med kalle. vi vågade oss längre bort än vanligt idag. brukar annars bara ta vår lilla 20-minutersrunda när jag sitter barbacka för där KAN man inte träffa på något läskigt... men idag gav vi oss iväg längre och ut på riktig väg. men kalle skötte sig faktiskt väldigt bra. han var lite taggad på vägen tillbaka bara...


från förra gången jag red barbacka på kalleman :)

och jag är så sur på flugfanskapen som håller på och biter upp kalles sår på benet. ni som läst här ett tag har ju hört mig berätta om det. det var en fin skorpa på som blev mindre och mindre... men nu har flugorna börjat bita upp det, suck!! :( jag smörjer iaf på massa fyra ess-salva så får vi hoppas att det funkar!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sara Jansson

sv; Tack så mycket :) Jaa, det var liksom runt tio på kvällen så det va ju inte så konstigt iaf ;O;O

2010-06-07 @ 15:20:48
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Frieda

Tack! =) Stoppen struntar jag faktiskt i, det kommer släppa ju säkrare han blir! =)Så jag är supernöjd!!



Prova med zinkpasta, inte en fluga som kommer igenom! =)

2010-06-07 @ 16:07:31
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas den var mysig =D

2010-06-07 @ 16:45:06
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Tokiga Pandan

Vilken fin bild! :) Vad bra att det verkar bättre med svansen!



Sv: Okej. :) Jag är helt kass på sånt där med sjukdommar och "läkemedel" till hästar, tror det är dags att låna lite böcker på bibblan om det.. ;)



Det är jättejobbigt, fast vi har ett helt år kvar, för åttan har gått alldeles för fort och dem är som min andra familj.. :)

2010-06-07 @ 19:33:44
URL: http://tokigapandan.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0