bada med kalle i sommar wehoo!

idag, eller om det var igår, fick jag veta att man KAN bada med hästarna i närheten. weeei, jag är så glad, har alltid velat göra det, aldrig badat med häst :) för att bada i vattenpölar med shetlandsponnyn lessy tycker jag inte räknas som bad :P

så denna badplats ska jag allt leta upp, har fått en liten förklaring men jag hittar inte sååå bra i skogarna ännu, men det kommer väl :)

inatt ska kalle och bella sova sin första natt i sommarhagen för i år, nu har de ju sovit i vinterhagen nattetid! så ska släppa upp dom där ikväll efter att jag ridit kalle och biggan. myyysigt för dom :)

så, vad gör ni idag? och åker ni iväg över midsommar? vi ska fira med vänner med grill, bad och vattenlekar och sånt där mysigt!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sanna

För mig blir det en lugn midsommar :)

Ska vara hundvakt mellan lördag och söndag åt ett medelålderspar från danmark :) Mysigt ni ska ha de på midsommar då :D

2010-06-24 @ 16:17:11
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

jaa, nu finns det ännu fler bilder för idag åkte systemkameran med :D haha.



tickans tecken är rätt annorlunda överhuvudtaget! hon är unik lilla tjockisen :)



ja precis! :) hon sa det idag att om jag hjälper till att rida in unghästarna & dom sedan säljs så kommer jag få en del av summan :) o de är ju nice!



jag ska grilla lite osv hos en kompis föräldra rpå midsommar :)

2010-06-24 @ 18:41:51
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: jenny

åh vad kul :D jag ska också försöka komma iväg och bada med Sushi i sommar!

2010-06-26 @ 13:50:56
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0