Kalle har fått en annan kompis i flocken! ...

dsc00391 (MMS)

Kalle har fått en annan kompis i flocken! Ett litet sött sto som verkar gilla kalle massor.. Men de andra i flocken är inte lika glada än, de vill inte släppa fram kalle till vattnet. Och kalle behöver gott om tid vid vattnet för han är lite rädd för vattenkaren så det tar sin tid när han ska dricka hih. Varit ute på en härlig runda i skogen nu på morgonen, tillsammans med 3 andra! Kalle fick sig ett sår under turen med, hoppas det inte blir nåt av det. Och en dusch fick han efteråt.. Många påpekade hur snällt han stod i spolspiltan, men jag är ju så van att han är lätt att ha att göra med! Nu ska jag slänga i mig lite frukost!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: jenny - DRESSYRSADEL SÄLJES

vilken liten goding till kompis!


Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0