Idag har vi varit ute på promenad, bara ka...

dsc00413 (MMS)

Idag har vi varit ute på promenad, bara kalle och jag! Dagen efter jag tränat eller tävlat brukar jag alltid skritta kalle. Och då tycker jag att kalle kan slippa ha någon på ryggen. Tror både kalle och jag uppskattar våra promenader. Kalle går alltid med långa kliv och öronen framåt! Segt bara att det regnar massor idag med..

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Frieda

Mysigt med promenad! Jag ska rida ut i skogen idag, men jag måste sitta på, han är superstökig att promenera med, haha! Jag brukade springa med honom i början, men han vill bara gå på mig så det går inte så bra!



Ja, jag hade verkligen tänkt att någon skulle få filma gårdagen, men ingen kunde eller snarare hade tid... Synd! För det hade jag velat se!

Finaste hästarna! =)

2010-07-30 @ 12:51:28
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-07-30 @ 14:57:59
Postat av: Mela

Promenad är härligt, brukar gå ut med jämna mellanrum.



Sv; jo, visst är det härligt, men det är jobbigt med långa resor bara.

2010-07-30 @ 15:01:12
URL: http://melasandström.blogg.se/
Postat av: Tokiga Pandan

Vad mysigt och vilken fin bild! :)



Svar: Det behövs inte ens göras några vetenskapliga undersökningar, för så är det! ;)

2010-08-01 @ 00:46:39
URL: http://tokigapandan.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0