farliga golfare!

idag så tänkte jag rida en runda runt golfbanan, vi dressyrade ju igår så kunde ju va skönt :)

först red vi runt och försökte hitta lite andra vägar, men det gick inte så bra, haha! vi hittade inte så många, bara återvändsvägar!

det jag gillade med golfbanerundan var att det var så otroligt mjuka vägar!!! perfekta att trava och galoppera på, jättehärligt! det som var mindre bra var väl att det just var en golfbana man red runt :P kalle tyckte det var lite läskigt med dessa stora golfbagar, gräsklippare och folk som svingade saker som ska "klonk". så han ville småtrava lite förbi!

när vi hade ridit förbi det värsta stället med massor av golfare tog vi en liten galopp, traven hade vi värmt upp med innan, och en lugn trav efter galoppen. vi mötte 2 andra tjejer till häst så vi vände och slog följe med dom tillbaka till mitt stall. de stod på anläggningen tidigare men hade nu flyttat hem hästarna till sitt egna stall :)

sen fick kalle skutta ut till citrin i hagen igen, det var uppskattat!
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0