valentine´s day

just det, fick ju önskemål om att visa halsbandet jag fick av jimsen nu till alla hjärtans dag. och jag försökte fota och fota men det gick ju verkligen inte alls av nån anledning. antingen blev det ljust så man inte såg vad det föreställde eller mörkt och suddigt. haha. men det är i alla fall ett hjärta och det är ett F på :)



och idag när jimsen kom ner möttes han av detta, lite gullig kan man allt vara ibland :P


ska ni fira dagen på nåt speciellt sätt ? :)

för oss blir det väl inte något så direkt, lite mys och god mat bara... och vid 16tiden ska jag till kalleman och ge honom massa kärlek med :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Elin

vi har alltid lastat hat i ett nytt släp och med stort utrymme. Men eftersom han varit med om en olycka så är de inte lätt alla gånger o få han o förstå att transporten INTE kommer äta upp honom :P

Så han måste stå tillräckligt länge för att bli övertalad :P



Vet inte hur dom gjorde på ponnyakuten eftersom jag inte sett nåt avsnitt. jobbar alltid när det är. Vet du om det går repriser nån dag eller så?

2010-02-14 @ 12:50:11
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0