och vet ni, jag vann!

just det, kom ju på att jag vann veckans blogg hos westernlollo :)



motiveringen löd:

" http://kaloescha.blogg.se/

 

Frida blev veckans blogg eftersom jag tycker att hon uppdaterar ofta och skriver varietat och bra. Och hennes design är fin, och simpel, lätt att tycka om! :) " 


för att läsa intervjun med mig så klicka hääääär :D

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Anonym

sv; tips till vad x)

2010-02-23 @ 15:03:53
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Förstår det! :)



Jo min färg är fin, har dock inte haft den på flera år.. det är ju svårt att få tillbaka sin grundfärg när man haft på massa annat.. men nu ska jag säga till frisören att hon får slänga i färg som är som min egna :)

2010-02-23 @ 15:09:57
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Emma

sv: tack! :)

Den första va en lägerponny, som jag hyrde. Ibland va hon rena katastrof, ett riktigt sto!

ville lämna tillbaka henne flera gånger, men till slut gick det bättre och bättre. både hopp, dressyr och allmän hantering. Men det jag har hört är att dom avlivade henne för att hon va opålitlig :S

Den andra va min första egna häst som jag hade i 7 månader, efter 3 månader så börja han halt och va jätte konstig. så vi åkte in med han och kolla det. och dom sa att det inte gick och göra nåt åt. och jag vill tävla occh träna och då rekomendera vetrinären att ha en ny häst. Så förra ägarna köpte tillbaka honom :) så nu är han en sällskapshäst och ahr det bra. Det var så synd för har var verkligen en kanon häst! i alla grenar, nästan.

Nu har en en annan söt häst :)

2010-02-23 @ 15:19:23
URL: http://twiiiist.blogg.se/
Postat av: Karoline - Vinn ett strasspannband

Kul, grattis!



Det hon skrev stämmer verkligen :)

2010-02-24 @ 11:08:39
URL: http://karoline.eak.nu

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0