nu är det över! :(

paradise hotel är slut för denna gången. lite tråkigt tycker jag allt. jackie o patrik , vinnarna. tycker faktiskt att de förtjänade det :)

nu tänkte jag krypa till kojs. varit hos sanna, micke o emma ikväll med jim. umgåtts lite. mysigt faktiskt!

imorgon blir det att köra ut till kalle på morgonen igen! kalle ska ju få sina tänder kollade. jag är lite nervös faktiskt!!

nattis folkisar :)

kul att så många är här o läser min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin också. och skriv gärna en kommentar då, för jag letar alltid efter nya bloggar att följa.

kramkalas!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: lovisa

sv: japp, 4-6 hästar varje dag, ganska tröttsamt faktiskt! men kul såklart, annars hade man ju inte hållt på :)

2010-02-02 @ 23:42:44
URL: http://lovicious.blogg.se/
Postat av: Elin

Han transporterades till ridlägret jag jobbade så var han pleggad o hade aldrig åkt transport innan o vaknade till i transporten och fick panik o slog runt :(

Det går o lasta men som sagt det tar tid o han står still nu för tiden men på 5 minuter har han hunnit bli genom svettig av nervositet. :(



Nej exakta åldern vet vi inte då han inte har några papper.. Men enligt dom som lämnade han är han född 93.. Enligt veterinären så tror hon på 92 efter ha kollat på tänderna.



Vad kul att han är en sån glad häst din kalle. :)

Hur gammal är han?

2010-02-02 @ 23:57:10
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0