grillat, bowling & bar-häng

hej folkisar! hur mår ni idag?

igår kväll var ju som sagt jag och jim och bowlade med mina barndomskompis maria och hennes pojkvän erik :) riktigt kul att bowla faktiskt, är ju inte något man gör varje dag direkt! :D discobowling var det ju också, så lite extra festligt haha!

innan det så åt vi grillat... så himla gott med grillat, det bästaste <3


därefter hämtade vi då upp maria och erik och körde till stan för lite boooowling. jag hade inte turen på min sida i första omgången men andra så vaaaaann jag :P wohoo! :D


bilderna blev riktigt dåliga med här är jim in action ;)

efter bowlingen så gick vi bort till lagerlunden och drack lite öl/vin. jag körde ju så blev cola för mig, lika gott det :D

men en sån här kväll ska göras om... :P och jag ska ligga i hårdträning i bowlingen ahahha!

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Sofia

det är ifrån i torsdags när jag tvingade med min bror till stallet ^^

2010-02-14 @ 12:48:43
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0