fredag & GHS

hej folkisar!

nu mår jag bättre igen så tänkte lägga in lite information och bilder om min dag i göteborg :) åkte ju bussen upp med anna & cajsa. sen däruppe mötte cajsa upp med anna & johanna :) min gamla ridklubb var också där idag så träffade på en del därifrån :)

vi kom dit ungefär kl.11 och då strosade vi runt en del på mässan. jag köpte även en boxskylt till kallebus, en likadan som jag hade till min islänning. dock fick jag inte med mig den hem, så ingen bild på den ännu. får hem den om ungefär 2 veckor :)

sedan gick vi in och kollade lite på hoppningen. satt på rad 10! så vi såg gaaanska bra måste jag säga :D


hopp,hopp. jag är usel på att fota dock :D

och så ut på mässan igen, hittade inte allt jag sökte tyvärr!! något grått ridtäcke i ull fick inte följa med hem för det var inget som föll mig i smaken. ska nog beställa ett brunt istället från exklusiv. de är snyggasnyggasnygga
<3

vi kollade också en del på dressyren. minna telde gjorde många missar, lite synd! :/ men vi såg riktigt bra från där vi satt :)

detta fick jag med mig hem:


stallboken - ett måste :)


5 stycken Agria höpåsar - gråa verkar ej existera...


roeckl-handskar - klarar jag mig inte utan, får alltid följa med ett par :D


brunbeige fleecetäcke med kryssgjord - gillar färgerna skarpt!


mia´s bandageunderlägg - eftersom jag lyckats slarva bort mina :/


vanliga ridstrumpor, går ju alltid åt!


och så till sist, beige lindor :)

kollade på massor av snygga schabrak med, som jag inte köpte av nån anledning :S:S

vad köpte ni på GHS? :)
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0