ensam med hästarna!

idag på morgonen var jag ute i stallet hos kalleman och de andra. gillar att vara där på morgonen... lugnt och skönt, idag var jag alldeles ensam därute!! först en stund innan jag skulle åka hem kom de som har utsläppet idag. då hade jag redan släppt ut kallen och bellan en timme tidigare. plus mockat deras boxar och fixat kallemans mat.

när jag var färdig med städning och matlagning åt kalle så gick jag ut till honom o bella i hagen


kalle är nöjd i hagen och mumsar på mat :)

var helt färdig och körde hemåt vid 08:45 sen. kalle fick vila idag. ska jobba sen i eftermiddag nämligen...
nu har jag lite skolarbete och ta itu med. puh!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Pauilicious

Jättefin blogg du har, allt bra? :)

Gå in och kolla på min blogg, säljer just nu en klänning och en tröja! klännigen är bara använd en enda gång!

kram<3

2010-02-01 @ 14:31:20
URL: http://pauilicious.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0