en kväll i stallet med busig kalle.

hej folkisar!

nu har jag äntligen kommit hem, vi har kört en sväng med bilen ikväll, jag och jimsen. körde 2 kompisar till nån fest med. :)

annars har jag varit hos kallebus hela kvällen... :) hade ju hand om både kalle och bella idag! började med att mocka hos båda och fixa deras mat... sen fodrade jag de andra hästarna och till slut skulle jag ta in kalle och bella. dock var hästarna huuuuur busiga som helst :P kalle for runt och bockade och sparkade bakut och hade sig och bella följde med och såg mest förvirrad ut :D så söta såååå...


kalle mumsar lucern & betfor... skitgrisen <3

sen blev det pyssel med kalle. och så bytte jag kläder på honom tills imon :) är ju lite varmare ute nu så imon får han gå ut med en  tjockare regnjacka istället för vinterjackan ihihih :)


mat, mat, mat :)

beställt ett beige skrittäcke i ull också från exklusiv, tror det kommer bli riktigt fint på kalleman :)

vad tror ni?

nu ska vi kolla på film :)

glöm inte komma med tips på dagens tema! och kom gärna med andra tips om sånt som ni vill att jag har med i bloggen... :) frågestund, veckans blogg... nånting annat :)
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0