dagens tema: SHOPPINGLISTA FÖR GHS!

dagens tema handlar om att jag tar upp ett tema som jag tycker är intressant. skriver mina åsikter om det och vill samtidigt ha ERA åsikter och erfarenheter! jag berättar om det jag upplevt och vill gärna höra vad ni varit med om också! :)

dagens tema är lite svårt med egna åsikter om ni inte varit/ska till ghs... men mja!

nuuu ska jag strax åka mot göteborg. åker härifrån kl.06, och tåget går 06:22. läääängtar så! :)



suttit och funderat över vad jag ska köpa och kommit på litegrann i alla fall. blev lite tråkigt tema idag, tyvärr! men ska göra bättre ifrån mig i helgen, haft sååååå mycket nu sista dagarna, puh!

nån som avverkat en dag på GHS? var det något att ha? :)

Mina shoppingtankar är iaf:
* Höpåsar - HELST gråa om de existerar, annars annan färg så jag ser skillnad på mina o de andras.
* Nya Mia's ridbandageunderlägg (teddy/fleece)
* Ett nytt fleecetäcke med kryssgjord
* Ridtäcke i ull
* Handskar - behövs alltid fyllas på!
* Catago Ofir-stövlarna om de finns
* Helvita kotskydd bak
* Ridkläder
* Annat skoj jag kommer på ;)

blir en uppdatering med vad som verkligen följde med hem sen :)
bloglovin

Tankar & Åsikter

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0