Vilken otroligt mysig kväll jag har haft! ...

dsc00598 (MMS)

Vilken otroligt mysig kväll jag har haft! Därav den dåliga uppdateringen. En i stallet har haft julmys hemma hos sig. Jättetrevligt var det, vi åt gott och umgicks och bara pratade. Det tråkiga var att jeanetta och jag var tvungna att åka sen för jeanetta hade kvällen i stallet.. Och vi samåkte. Kalle och citrin var ute till kl 22 ikväll men verkade nöjda med det. Annars har det inte varit min dag idag. Körde fast med bilen i stallet så vi fick putta och skotta och putta och till slut lossnade den. Nu är jag jättetrött så kommer nog somna tidigt ikväll! Har ni haft en bra kväll?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jeanetta

Mysigt <3 Himla kul att dom hittar på sånt här ibland!

2010-12-18 @ 13:04:30
URL: http://jeanetta.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0