kalle fortsätter busa!

haha jag blir så glad av att vara med kalle. den livsglädjen och glimten i ögat han har, är obeskrivlig! han är så full av energi och så positiv till allt :) min guldklimp!!

idag gick vi bort till anläggningen och red i stora ridhuset. vi har inte varit på anläggningen på 2-3 veckor. så kalle tyckte det var lite extra kul att vara där idag! :)

det var några andra som red där inne som hade lagt ut massa bommar och en cavaletti. det passade ju perfekt för då kunde vi också använda oss av dom :)

när jag joggade igång kalle så var han redan då supertaggad. han körde mellantrav varv efter varv, haha! sööta tokhäst!

och kalle tyckte allt var superkul! bommarna var jättekul att trava över, så kul att man var tvungen att hoppa över dom till slut! och cavaletttin var kul att skutta över. och galoppera var det bästa :) sen att det var en ponny i ridhuset också som bockade och hade sig var SUPERKUL! då tände kalle till och såg ut att tänka "wihooo, en till buse som jag!!" :D

finaste kalle, det är så kul när han är såhär energifull. som han iofs alltid är :)


tokbuse!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: johanna

sv: okej :)

han får styltor! ;) han har inte fått på sig snösulor ännu

gillar inte att rida ut när han får styltor, han kan ju halka och skada sig å så... Men sen när snösulorna är på så kan vi rida ut hur mycket som helst :D

2010-12-05 @ 16:20:10
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: Erika

Så himla söt han är. :D



sv;

Kommer o rida Grappa. :)

Hästen jag rider ibland.



Har precis lagt upp lite info om henne och mina favorit hästar igenom åren på min blogg.



för dom som inte riktigt känner till historien om Raski, Grim & Grappa.

2010-12-05 @ 16:48:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Härlig bild =D

2010-12-05 @ 21:39:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Frieda

Haha, söt-Kalle!

Tryggve är också superbusig och pigg nu, han verkar gilla det här vädret med lite kyla och snö! =)

2010-12-05 @ 21:51:48
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0