God morgon får man väl säga... Fast jag är...

dsc00594 (MMS)

God morgon får man väl säga... Fast jag är så himla trött! Men hästarna ska få frukost och komma ut så. Och sen ska kalle motioneras med förstås. Vad har ni för planer för dagen?

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

nej denna vintern har hon lite semester , jag har jobbat henne ganska hårt fram till november och fått igenom henne det jag hade som mål (stadig galopp och galopp från skritt) så hon får bara skrittrundor varje dag nu så hon får ha sin björnpäls kvar haha :P

2010-12-05 @ 13:34:59
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Erika

sv:

Ja imorgon blir det jogging pass i skogen. :D

Ska bli riktigt skoj.

Ska va hästvakt då. :)



Hon red LC:2 idag.

Mer vet i tusan. ;D haha



Hon har ju en 4åring.

Men gick jätte bra, se nästa gång om de blir LB för dom. :)

2010-12-05 @ 15:59:28
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0