försvunnen gängtapp...

jag tappade min gängtapp i kalles box i måndags. jag letade efter den någon minut efter att jag hade tappat den men hittade den inte! jeanetta mockade hos kalle igår och hon hittade inte heller någonting... så idag mockade jag ur HELA bädden. tror ni jag hittade den? nej... jag börjar starkt fundera på om jag helt enkelt har förlagt den :P

idag blev det bara en kort skrittrunda med kalleman barbacka i mörkret. vi fick sällskap av madde och citrin. var mysigt att sitta på fleecetäcke bara och åka med :)

i helgen blir det kanske lite snöbilder :D :D :D


förra vintern men vi hade samma utrustning på dagens barbackatur :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Matilda&Vicky

Åh så söt han är =D

2010-12-02 @ 18:45:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0