äntligen RIDA!

wei, idag ska jag äntligen rida igen! jag har såååånt ridsug haha! och då har jag ändå bara varit ifrån ridningen 2 dagar :) längtar på sätt och vis tills praktiken är slut så jag ska hinna med kalle ordentligt igen :) praktiken är jättekul men det är tufft att jobba också ju! och jag gillar inte när jag inte kan spendera min tid med min skatt kalleman :(

men idag blir det i alla fall ridning! kalle har varit ute i hagen ordentligt dessa 2 dagarna som jag inte ridit i alla fall. det är ju bra det, så han har kunnat rasta sig lite själv :)

får se vad det blir för ridning ikväll, antingen blir det markarbete i en hage eller så blir det en tur i skogen :) ska ut sen ikväll så det kommer ju vara mörkt iaf :o


är riiiiiktigt hoppsugen med :O
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jeanetta

Jag är med sjukt hoppsugen. Men tänkte när han är helt igångsatt typ om 1,5-2veckor så då kanske du vill hoppa mig.. Snäääääälla... :P

2010-12-10 @ 00:03:00
URL: http://jeanetta.blogg.se/
Postat av: Jeanetta

med mig.. Hahahaa

2010-12-10 @ 00:04:24
URL: http://jeanetta.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0