Världens godaste juice! Håller ni med mig?...

dsc00425 (MMS)

Världens godaste juice! Håller ni med mig? Är på jobbet nu och har lite rast.. Så ska dricka lite god juice för extra energi ! Mums

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Emelie

sv: jag har hoppat dom lite smått på baksidan någongång =) Det är rätt kul faktiskt, fast den gula hunden har artros så han får inte hoppa så mycket, men han tycker det är riktigt roligt!

Den svarta hunden har precis lärt sig att det faktiskt inte är läskigt att hoppa (haha!) så vi brukar göra det ibland =)

2010-08-03 @ 21:36:13
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: sussi

haha... jo det tycker ju ja oxå fast det är ju liksom en kul grej bara :P

ja.. tömma är kul. va ganska tungt på banan igår så ja fick lite trän värk i benen :S fniss

2010-08-04 @ 10:40:41
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0