väntar & väntar...

känns som jag är inne HELA tiden på min klubbs hemsida. väntar på att det ska komma upp datum för höstens alla klubbtävlingar! men icke.... jaja, jag får ha tålamod!! :)

hade ju speciellt tänkt att vara med i några hopptävlingar med kalleman i höst. vi hoppar ju bara för skojs skull, för hans skull, och pressar inte upp på några jättehöjder om inte han känns säker! han har ju haft sin hoppkarriär liksom :)

pratade med oleg igår och vi ska sätta igång med lite hoppträningar igen. wohoo! det ser jag fram emot! och det behöver vi, kalle och jag :)



bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Jenny

Oleg är duktig! Det var han som red in Windy en gång i tiden! :)



Jag hade ingen uppstallning eller så när jag var i Braås så vet inte hur det är. Men allt låg nära - parkering, framridning, sekretariat och tävlingsbana. Det är smidigt tycker jag!



Tänkte på Sarah som du tränat för någon gång, har hon fasta träningar eller har du bara kommit överens och bokat tid med henne? Jag har ju ingen fast tid för Lisa så har levt lite på reserver nu men snart är ju de flesta hästar tillbaka från bete och ska ha sina ridtider.



Det blev ju inte så mycket ridning för mig igår, kändes ju lite snopet. Lisa bara konstaterade ju när jag kom dit att Jessica skulle rida... Hon var absolut jätte duktig så det var nog nyttigt, men blev ju ingen träning för mig.

2010-08-19 @ 09:08:58
URL: http://virvelwindy.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

va kul att du funderar på hopptävlingar :D

SV: haha, mer utomlandsbilder och resor kommer du läsa om i min blogg. Jag ska nämligen resa bort 2 gånger till innan detta år är slut samt en jätteresa nästa vår :D

2010-08-19 @ 10:25:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mina

Sv: Ja, det ska bli superkul :D har bara haft mimir i snart en månad, och han är en liten plutt på 5 år, men förhoppningsvis blir det några småtävlingar till våren eller sommaren :D

2010-08-19 @ 10:38:34
URL: http://minacoxner.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0