streeeeess!

fyfasen vad jag stressar idag. toookigt! först skolan till 14:30, skulle slutat 15 men jag gick lite tidigare. iväg och hämta bilen som tydligen inte hade punka, hmmm...

sen hem, byta om och direkt till kallebus. gick en promenad me honom på 30 min, borsta, visitera, flugmedla. och så skulle jag åka in till stan och köpa något snabbt att äta. men vände när jag kom fram då jag insåg att jag inte skulle hinna äta maten...


kalleman fick sin uppmärksamhet i alla fall :)

direkt hem, tog några tuggor på en macka nu precis och ska nu byta om och köra till jobbet för jag börjar nu kl.17:30... GALET!!!

äta? det får jag göra när jag slutat kl.22 :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Mikaela

Sv: Haha ja, det får du göra. ;)

2010-08-30 @ 18:58:21
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: emma

oj, mycket på lite tid! Har ni fortfarande så grönt? :o :)



sv: hoppas jag med, man känner sig... tom :'(

2010-08-30 @ 22:35:46
URL: http://grahast.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0