stallet nästa!

nu ska jag köra ut till kallebusen, han ska få nya dojjor idag, verkligen behövligt nu! han har ju slitit en massa på sina... får ser om han har alla 4 kvar idag!! :)

ska nog ta och fota hans fossingar före och efter med så ni får se hur illa det är :P

annars mår jag fortfarande inte alls bra. folk börjar snacka om magkatarr. någon som har det och kan berätta lite ? :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Martina

När jag får magkatarr så får jag en konstig känsla i magen och mår väldigt illa. Har hela tiden ett konstigt sug också, det lindras alltid när jag äter något. Halsbränna tabletter brukar hjälpa för stunden :)

2010-08-12 @ 09:20:06
Postat av: Minette

sv: ja, det blev några bilder men sladden till kameran är på mammas jobb, så kan inte ladda in dom fören hon har tagit med den herm. :)



:D

2010-08-12 @ 11:48:39
URL: http://miinette.blogg.se/
Postat av: Heidi

Alltid härligt när de får nya dojjor, så blir de fit for fight igen =)



Elektra, mamman till Balé har tappat en sko fram, så hon är halt när hon går på grus. Hovisen kunde först komma och slå på dojjan till helgen. Det är sådana här gånger man önskar att man kunde slå på tappskor - är bra att kunna ju.

Men så länge hon går runt på betet, så går hon rätt så okey vilket känns bra.



Usch låter inte alls kul med magkatarr.

Det ska visst finnas några tabletter i handköp på apotetket som ska lindra om man har magkatarr.

Kanske värt att prova?



2010-08-12 @ 13:09:46
URL: http://balee.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jag har faktiskt försökt att fota/filma när jag masserar, men det blev för svårt att visa på det sättet :( Blev bara alldeles luddigt och flamsigt.



Båda hästarna har blivit mjukare vid ridning, mer jämna i båda sidorna, låsningar har försvunnit osv :) Superkul!

2010-08-12 @ 13:43:55
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Jacktiril

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:43:10
URL: http://jacktiril.blog24h.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0