skurat boxen: CHECK!

nu är jag allt stolt över mig själv... för idag tog jag mig i kragen och skurade kalles box... den ska ju va fräsch och nymålad när han kommer tillbaka från betet :)

väggarna var riiiiktigt grisiga på sina ställen, och speciellt då ovanför krubban. usch :D

FÖRE SKURNING:



vissa fläckar gick inte bort dock men jag gnuggade och skurade för glatta livet så det blev i alla fall liiiite renare.

EFTER SKURNING:



visst har jag väl varit liiiiite duktig i alla fall? :)
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Liza

Blev ju mycket fräschare, bra jobbat!! Riktigt schysst att ni får en gratis månadshyra för besväret, lite roligare att göra det då kankse :)

2010-08-28 @ 23:53:20

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0