film 1 från gårdagens tävling!

här kommer första filmen från tävlingen, nånting blev knasigt med musiken jag la till så det är helt tyst :D

vi rider här alltså LB:3, missar i programmet: galoppfattningarna och att kalle var något seg och blev låg i halterna :)

nöjd ändå med min ritt, även om lite mer energi hade önskats förstås :) jag och domaren är ense :D

domaren slutkommentar var:
"Jämn uppvisning. Hästen är stadig men får gärna bjuda mer framåt och gå i ett friskare tempo. Fina vägar och hörnpasseringar".

 

bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Fredrika Källström

Hatar när musiken ska göra sådär! :S Jag gjorde en egen kür senast, och detta hände! :O Tack för den youtube säger jag bara!



SV; hihihi, tack! :D

2010-08-02 @ 11:53:31
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ni är verkligen jättefina! =)

2010-08-02 @ 19:53:48
URL: http://semlur.blogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0