ATG-kliniken kommer till anläggningen!!!

läste precis på min klubbs hemsida att atg-kliniken i tingsryd kommer ha mottagning på anläggningen under hösten. det gillas skarpt!! :)

kalle kommer nog få sina tandisar fixade där, och så funderar jag på att göra en full-koll för att se så allt är bra, även att jag inte märker något som tyder på att han inte är bra ! men man kan aldrig vara för noggrann :)

första tillfället de ska komma är 11 september. riktigt kul och bra tycker jag!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Karoline

Ååå, vad bra att de kommer!!

2010-08-31 @ 12:22:59
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0