tävlingsnerver.

på söndag drar tävlingssäsongen igång för kalleman och mig. det ska bli riktigt kul och spännande att köra igång. vi "mjukstartar" inte utan vi kör direkt på med en MSV C:1. på en ny tävlingsplats dessutom, extra spännande :)
 
dock har våra träningsmöjligheter inte varit de bästa då några större stall i närheten har konstaterad kvarka samt andra sjukdomar. så vi har inte kunnat/vågat ta ut tränare som jobbar i de stallarna :( och jag har inte vågat åka till de större ridhusen och träna heller. så vi har kört på på egen hand, så får vi se hur långt det räcker ;)
 
ikväll blir det nog lite dressyrande eller jobb på töm i alla fall för kallemannen. 
 
är såååååå taggad på tävling alltså !! 
 
 
från träning i januari - då tränade vi i alla fall 2 gånger för 2 olika tränare :) 
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: Erika Pettersson

Sv.
Jo verkligen. :)
Sen inte ha något krav att jag måste anstränga mig eller så.
I ramstorp rider jag ju inte utan bara myser runt. :)

Men härligt ör det nu när raski inte är hemma hos mig.

2014-03-04 @ 16:40:25
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Ida Qvarnström

Heja heja, det kommer säkert gå toppen! Önskar att jag hade kunnat vara ute och tävla dressyr med Telleman också, sååå roligt! Men det får vänta lite tills jag har lite mer tid och ork! Lycka till!!! :)

2014-03-05 @ 08:32:14
URL: http://smalandhorsestory.wordpress.com
Postat av: Camilla Danielsson

ahhh vad kul håller tummar och tår för att det går bra för er =D...

SV: jo det är ju undrebart att mysa

2014-03-05 @ 10:18:33
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: sussi

härlig bild =)

inga fler sjuka..går ju å fixa träning bara se till att ja är duschad å inte har hästkläder :P

2014-03-05 @ 18:46:37
URL: http://siouxzie.blogg.se

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0