ta tag i saker och ting.

nu ska jag ta tag i en sak som jag dragit på i ååååår. men nu äntligen ska det bli av. med lite draghjälp funkar det mesta :D:D
 
vad det handlar om, det säger jag inte...än :D
 
kallebing och jag har varit ute och ridit i snöbusvädret idag. snöar på tvären idag, haha. får väl se om det blir något liggande. hittlls har vi ju alltså bara haft kallt men ingen snö... det vill säga; stenhårt i backen!
 
 
fina "lilla" stella som börjar bli stooooor tjej!
bloglovin

Tankar & Åsikter
Postat av: svea-karin

ja värmefilten är helt underbar :) om jag inte har den i soffan lägger jag den i sängen och sätter på värmen en stund innan jag ska lägga mig, då är det varmt och mysigt där :)

2014-01-26 @ 16:24:53
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Erika Pettersson

Sv.
halmpellets är.toppen, men så dyrt.
65kr per säck o de är ju så himla små säckarna.
Vi får 4 säckar i månaden o för o fylla en box går de åt 5-6 stycken men sen måste man lägga in två i veckan därför jag köper torv o fylla ut med de blir billigare. :)

Kunde inte titta på filmen så bra mitt internet är segt som tusan.
så får kika senare :)
De hacka bara dåligt internet, men de gick ju starta den osv. :)

2014-01-26 @ 17:13:42
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Har du något att säga om inlägget?

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress, det är bara jag som ser! (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad hade du att säga?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0